2011年2月27日 星期日

BLACK SWAN



看了《黑天鵝》(Black Swan),好睇到顛!Natalie Portman演得是很好,但我覺得整套電影各方面也配合得天衣無縫,聲效是超好,可能不是技術上的石破天驚,但非常effective,CGI(?)用得極好,鏡頭運用是…怎樣說呢,我覺得個鏡頭都有戲(!!!),尤其是舞蹈場面,將抽象的感覺用鏡頭的movement表現出來,拍得又靚又緊張。劇情緊湊懾人,非常緊張,我看有影評說是「娛樂性不高而藝術性強」,但我覺得一點悶場也沒有喎,是套很細膩有氣氛很優雅的驚憟片吧,有個位我睇到嗌左出黎,痴線!好睇程度是完場後我在街上大呼小叫了好一陣子,好興奮,快D睇,好full,雖然之後在facebook看到《商天鵝》海報(which is brilliant),無損電影震撼,黑天鵝,恐慌起舞,唔睇走寶!

沒有留言: