2007年10月21日 星期日

Disney Sequels

星期一交paper...hea住咁睇readings,之後忍唔住去左睇youtube同imdb
睇下又link下睇左4個幾鍾...
份paper未開始...不過頭先的起心肝jot 左d notes
應該夠聽日寫...聽日先算...



不過好開心呀~~~~話說呢排唔知做乜好鍾意去youtube睇disney d 歌...睇返好多阿拉丁既CLIPS...
睇睇下又會睇下D related videos,今日仲睇埋wikipedia同imdb既相關info
因為睇到有little mermaid III....之前II我都未睇...
近年disney好興整d sequels比d disney classics...我都睇左唔少
據聞因為有利可圖,所以disney keep住拍
不過因為唔係for戲院上,d畫功係無咁好的...好多時都有走樣既問題...
little mermaid 3都好似走樣走得幾犀利...Cinderella II畫得好似原裝...不過故事鬆散...
Cinderella III故仔ok,不過畫得無咁似...其實好多人都幾反對DISNEY拍sequels
覺得會沾污原著...因為sequels一定無咁好 (公平D講sequels資源係少好多既)
不過我又覺得ok...因為我會當佢地係獨立故事睇...
D Classic係完左就完左,我唔會覺得sequels會沾污佢地既...
係多個Fantasy多個fairy tale je, 唔鍾意可以唔睇當無事發生過
不過有時D畫功真係幾令人失望...(BTW pocahotas2 係出乎意料地好睇)

其實我睇到咁遠係因為...就黎有一套真人加動畫既DISNEY MUSICAL~'' Enchanted''
熱烈期待中...不過我希望佢地唔好將個主角列入disney princess呀...
我覺得佢都唔似Disney princess既...佢似扮dinsey 既princess...

其實我係鍾意有人既disney animation, 所以特別鍾意princess系列...
加上佢地好多都係musical style...不過近來disney focus係3d...
我已經餓左2d/princess/fairy tale好耐...好期待enchanted...
不過更開心既係~~~~原來disney會拍rapunzel~!!!!!!!即係長髮姑娘~!!!!
I like this story ar!!!!!!!終於有另一個fairy tale la...
另外仲有一套the frog princess...不過同青蛙王子無關...
係2d...不過好似係講20年代的...我都係對once upon a time既故仔有興趣d...
disney既fairy tales簡直係陪伴我成長...好期待ar~!!!!!!
原來我都仲係好鍾意disney的...haha...
希望快d有得睇la...好耐無去戲院睇fairy tale既disney la....對上一套...
好似係花木蘭...我好似去戲院睇左3次...我覺得係近年比較好睇既DISNEY 2D...
對上一套睇既DISNEY 3D應該係incredibles lu...
好期待~~~~~!!!!!!!!好似09年先有得睇...
好期待~~~~~

好野我又打左成篇同加拿大生活無關既ENTRY...又無做PAPER...
仲要天光啦...=_='''



另一樣開心係...當我jot完notes好暈諗住瞓...你就出現了...

沒有留言: