2007年12月16日 星期日

八月交響曲--聲夢奇緣










好微妙的一套戲。


本來以為唔會喺香港上正場,多得Ben話我知香港1月3日會上正場,我覺得幾好睇的一套電影。一直以為如果會的話中文片名一定係最頹的「八月狂想曲」、「八月交響曲」之類,但其實八月喺戲中唔係指月份(開頭我以為係音樂節既名之類),所以如果真係譯做是但一個名未免同套戲太無關。雖然聲夢奇緣我覺得佢太童話太Enchanted魔法奇緣(剛剛見到台灣譯名係曼哈頓奇緣...Orz...真係哈哈哈....簡直同Maid In Manhatten(港譯五星級戀人)既女傭變鳳凰有得揮),套戲又的確有聲有夢有奇緣,所以也還不錯啦(不過都係覺得有D求其...硬係覺得「奇緣」係諗唔到點收科先會出動既百搭字,例如Big Fish大魚奇緣花樣奇緣...食Cinderella仙履奇緣音的 Heartbreakers「千」你奇緣倒是很可愛的譯名)。

故事講11歲的弧兒Evan,自細有著非一般音樂觸覺,佢深信自己聽到的來自從未見面既父母,只要跟隨音樂,總有同父母相聚既一日...說的除了尋親之旅遇上的種種、音樂作為溝通的橋樑,我覺得仲帶出左人與人之間微妙的感應,幾個角色喺種種巧合下交會,當Evan喺公園表現有人比錢佢,一抬頭見到原來係Louis而佢兩個都唔知對方係自己邊個時真係好surprised。故事簡單但好吸引人睇落去,節奏有D慢但係唔悶,個故仔好似係一束絲向四方八面散開,而最後收歸一點,感覺好完滿。

戲入面有好多場戲都係講Evan從生活中一切平凡聲音入面聽到音樂,好有節奏感既剪接,將好普通既「噪音」融入樂曲,令我好有印象,而開頭一場影住佢喺一片田野度聽住風聲撩動草叢,拍得好靚好有氣勢! 完場roll credits時見到戲入面既歌真係由演員唱/演奏返,Jonathan Rhys Meyers演一個樂隊主音,都唱得兩嘴,點解好似所以荷里活既演員都係唱得又演得既?最估唔到係Keri Russell,一路以為戲入面佢拉大提琴係做個樣,睇credits見到原來真係佢拉架!!!!好勁~!!!之後係imdb睇返原來幾個主角都有為套戲去學樂器,雖然唔係所有歌都係佢地演奏,不過已經好勁~!!!因為自己不嬲無音樂細胞,真係覺得識樂器既人好叻。D歌都幾好聽,不過就唔係好有印象,可能係唔夠catchy,對比Hairspray同Enchated 既歌係上哂腦,August Rush就爭D,有D輸蝕,不過我都有睇哂roller聽哂D歌先走~

Keri Russell係一個我好喜愛既演員,香港人比較熟悉佢既作品應該係Mission:Impossible III,但其實開始認識佢係由Felicity青春無罪開始,係一套講大學生活既TV series,當年喺美國都幾hit下,點知season 2一開頭講佢失戀剪短左頭髮,D ratings就跌左好多,我係之後睇返報導同forum先知,都唔係太清楚,總之D人怪佢個新髮型拖累個收視...咁都得,我諗佢當時個頭就好似Friends既Rachel cut一樣咁多人講...Felicity之後,Keri既近作有好評獨立(?)作Waitress,仲有就係由Felicity creator J.J Abrams執導既MI 3,喺August Rush入面都做得好唔錯,前途一片光明。有好幾場交代佢感應到/get到D 野既戲都表達得好好,我唔知個D係演技定係個剪接剪得好,不過因為套戲其中想講既係用音樂溝通,好多野如果要用對白交代就有違原意,所以好多時都要演員用表情表達,唔駛開口已經明哂,imdb有網友覺得好唔make sense,「又會唔講都明都get到既」的樣子,咁人地就係想講無聲勝有聲嘛...好鍾意最尾個場,開頭諗重逢個下點搞呢?解釋一餐好掃興架wor...而原來最後,甚麼都不用說,一切在心中。Robin Williams做得好,個角色好成功咁令我覺得佢好''黑''人憎...

小演員Freddie Highmore好可愛,都做得好好,係戲入面都OK喊包...唔係係又喊唔係又喊大喊十個種,係堅強得黎眼角滲淚...嘩...好犀利...佢都有為套戲去學樂器...好叻,人仔細細(yee?原來都15歲啦...係娛樂圈算大人了....XD)又有演技又拍過好多大片,佢就係Charlie and the Chocolate Factory既Charlie,Finding Neverland又有佢份,仲要我睇August Rush之前睇The Golden Compass(係back to back咁睇!好滿足~!)完credits有配音片單,主角身邊既動物係佢配既(另外仲有Kathy Bates!不過我聽唔出佢配邊個...),當時未睇August Rush,淨係睇trailer時見到佢個名覺得好熟,到入場先知原來就係佢,仲要同場有(又係小說adapt既)The Spiderwick Chronicles trailer,又有佢....簡直係男版Dakota Fanning...
其實Jonathan Rhys Meyers都做得唔錯的,又唱得好聽,不過唔夠Freddie Highmore令人驚喜...
講起驚喜,竟然有Ugly Betty ''俏''Betty既Amanda(Becki Newton)客串...一見到就諗起Amanda...雖然佢好認真不過都係覺得佢好搞笑...總括黎講係好lovely好微妙好緊密既一套戲,like it a lot,推薦~!!!

2 則留言:

Ben 提到...

Freedie Highmore都有份做o個個 迷你魔界大冒險 (Arthur and the minimoys)

Kenneth6433 提到...

WAH...佢真係無所不在...
不過真係做得好唔錯呀~!