2007年11月22日 星期四

The only thing better than Hairspray, that's...





Once upon a time, in a kingdom far far away...

喺好耐好耐之前,喺一個好遠好遠既地方,住左一個好美麗善良既女仔芝莎,有一日佢遇到白馬王子愛德華,雙雙墜入愛河,正當佢地準備分享真愛一吻,從此幸福快樂咁生活落去之際,奸險既皇后出手阻撓,將芝莎送左去一個童話已死既地方--唔係好耐之前又唔係好遠既New York City!人生路不熟既芝莎得到迷人大狀羅拔幫忙,喺現實世界開始一段魔幻奇緣之時,愛德華亦勇闖NYC拯救佢既愛人,但係皇后係唔會輕易擺休,千方百計阻止芝莎重返童話世界...究竟童話可唔可以唔比現實磨食,芝莎又可唔可以一如所有迪士尼公主,搵到自己既Happily Ever After 呢???

幾經辛苦兜兜轉轉,終於睇左Enchanted,好好好好好好睇!!!!!
Simply Enchanting!!!!!!不枉我等左咁耐,搵戲院搵左咁耐,唔知點解Montreal得D偏遠戲院有得做,正當我一路擔心佢個票房,一路Google Map,一路盤算邊間戲院係喺20公里內之際,Montreal電影網忽然顯示市中心有一間戲院有得上Enchanted!!!!!!!雖然學生飛都貴過香港正場(之前聖誕睇翻生侏儸館都係六十幾之嘛...今次為返港幣八十幾),我好耐無比過正價睇戲,不過Enchanted係絕對worth every penny!!!!!!!係好好好好好睇,睇得好開心,好感動,佢開始時我係興奮到震,頭10分鐘既2D動畫,好靚,好有立體感,線條流麗畫功細膩,帶觀眾返返去2D Classic Disney Fairy Tales既世界,動畫部份比我想像中好睇,因為之前覺得D公仔唔夠靚,但當佢唔係一幅幅圖而係動畫就唔係咁講,Giselle郁得好自然好靚好靚,同埋唔知係咪用左Tarzan既境深(??)技術,真係好有立體感,而D人物樣貌我覺得有D似Tarzan(Edward)同大力士既女主角(Giselle)...見返2D Disney真係好感動...我諗我一路睇個口都開心/震撼到合唔埋,好開心,好好睇,其實齋睇動畫係無其他Disney Classic咁好睇,不過成套戲就真係好好好好睇!!!頭10分鐘我一路係笑住睇,唔係因為笑位,係好高興好感激,笑到牙骹都痛埋...好鍾意佢一開始就回歸迪士尼最根本,用(Spoiler,請反白)故事書黎開始故事,仲係POP UP既故事書,好靚,目不暇給!

演員方面,個個都做得好好,Amy Adams真係超可愛勁Charming,公主上身一樣,我一路睇,無諗過佢「演技好好」或者「應該提名奧斯卡」,因為我完全唔覺得佢係做緊戲,佢根本就係Giselle!!!我第一次睇Trailer時覺得佢有D作狀,但後來睇Clips就覺得佢做得好好,睇完套戲就明白點解D影評讚佢讚得咁犀利,可愛天真自然,佢真係好似係由個童話度走出黎咁,好神奇,好magical。我唔係好識睇一個人識唔識做戲,但佢真係好convincing,一個真人扮童話人物黎左現實世界變左真人,直情拍得住Felicity Hoffman喺TransAmerica度女人扮男人扮女人咁高難度,鼓掌鼓掌!!!同埋佢唱得好好,youtube 有段片係將True Love's Kiss配落Cinderella Snow White同 Sleeping Beauty既片段,佢把聲真係好似3個公主既混合體,好「彷彿是銀鈴般悅耳」,佢真係完全明白迪士尼公主係怎麼一回事。

Spoiler 請反白: 佢發現自己識得嬲個場又係做得好好,好複雜但係佢handle度,係童話同現實之間拿X得好好,名副其實又喊又笑,好impressive。王子James Marsden好可愛,好好笑,好靚仔,好王子,有好多好精警既對白,同埋佢係unbelievably咁大方...好偉大,係成套戲佢做得最noble既一件事。而hot hot hot律師Patrick Dempsey我無睇過佢其他作品,但係我覺得佢做得幾好,有個位我覺得好感人,就係當佢同Giselle跳舞,一路都頂唔順Giselle無啦啦唱歌既佢喺佢耳仔邊輕輕唱,好溫柔,好怕羞,睇到我眼濕濕。皇后Susan Sarandon其實唔係好多戲份,奸得黎又有D幽默,唔錯唔錯。

故仔黎講,其實我覺得佢係打破左一D童話,同時又重整緊童話...好似Giselle同Robert,我無諗過佢發現自己鍾意左Robert時係咁難以置信,好似真係童話破滅咁,原來公主係可以唔同王子一齊,係可以鍾意第二個既,我諗觀眾同Giselle一樣都係咁驚訝。當然,雖然佢地係literally兩個世界既人,但都可以因緣際會係埋一齊,都係一個fairy tale come true既

D歌好好聽,而且同故事推進有好大關係,用Giselle唱歌黎表現佢童話既一面,當佢愈來愈接近真人,佢就無再無啦啦唱歌,呢種「童話不敵現實」,又係睇到我有D心UP...

其實Enchanted我唔會話佢「好過Hairspray」,但一定係「As Good As Hairspray」,可能因為之前已經好期待,未出發先興奮令我覺得佢好睇左,但亦可以話我咁期待佢都無令我失望,好野。其實仲有好多好多想寫,不過都係分幾次啦..天光啦又...

另外完場既Credits都好靚,好好睇,應該睇埋先好走!!!!

5 則留言:

Donald Kwan 提到...

嘩嘩嘩..... 你個觀後感, 係我睇過咁多個之中.... 都係一模一樣, 個個人睇完都讚得好厲害呀.

好心急喎, 點算, 仲要等兩個半月呀... :c

Ben 提到...

想快d睇可以去新加坡,已經開左畫 XD

Kenneth6433 提到...

Donald:無錯~!!真係好好睇!!!!
我呢幾日不停youtube聽緊enchanted D歌...好想買佢隻Soundtrack~
如果唔係要做PAPER我會一日寫幾篇Enchanted...睇完個下我係拍左手掌架,真係控制唔到!!

BEN:haha咁不如過黎探我啦
我有地方WOR可以唔係住酒店~

Isabel 提到...

HI~
我都十分之超級地喜歡Enchanted,而且,你寫的感想,都道中了我心中所想。
看完你所有文章後,我有一個小小問題,希望你別介意。
一開頭,我覺得你是個女孩子,但看到某些地方,又有小小男生的味道,再加上Kenneth是你的名字,把我弄得有點疑惑……不知你是否願意告訴我呢?若果你是女孩子的話,希望你別介意我問這個問題啊。

Kenneth6433 提到...

Isabel:

不會介意啊,不過非常不好意思,這個blog疏於管理,我剛剛先發現你的留言...orz我是男仔啦~hahaha